کپی رایت 2019 طراحی و اجرا توسط F.H.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ میباشد.

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

02144826557- 02144828207- 09125490311

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد

خانه > آموزش  > اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد

اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد

اپلیکیشنی ارائه شده که مخصوص دندانپزشکان است. این اپلیکیشن با کمک وب کم بین دندانپزشک و بیمار ارتباط برقرار می کند و حتی پزشک می تواند علاوه بر مشاوره برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، هنگامیکه دندان درد آغاز می شود، بیمار نیازمند درمان سریع آن است. اما باید منتظر بماند تا دندانپزشک وقت ویزیتی برای او تعیین کند.

در همین راستا آمار سازمان«سلامت همگانی انگلیس»(NHS) نشان می دهد، سال گذشته از هر چهار نفری که سعی داشتند وقت جراحی دندانپزشکی رزور کنند، یک نفر موفق به انجام این کار نشده است.

از سوی دیگر بیماران در مدت زمان انتظار برای ملاقات با دکتر با درد زیادی مواجه هستند  و برخی از آنها حتی با زیاده روی در مصرف استامینوفن ، اوردوز می کنند. طبق آمار یک سوم پرونده های اوردوز تصادفی در اورژانس ها مربوط به  درد دندان است.

در همین راستا ۲ دندانپزشک به نام های «دیپاک اولاک» و «کیان دینسا» نخستین اپلیکیشن تماس ویدیویی دندانپزشکی را در انگلیس را ارائه کرده اند. این اپلیکیشن با استفاده از وب کم، خدمات مشاوره با دندانپزشک را برای بیماران فراهم می‌کند. حتی پزشکان می توانند با کمک این اپلیکیشن آنتی بیوتیک را برای بیمار تجویز کنند.

این اپلیکیشن رایگان است و به ازای هر مشاوره از مشتریان ۲۵ پوند دریافت می کند. حتی می توان با کمک این اپلیکیشن برای روز بعد وقت ویزیت از پزشک گرفت.

جدیدترین اخبار دندانپزشکی کشور را در وبسایت دکتر علی هاشمی سجادی بخوانید.

برچسب ها: